

isimlerinide -3 -4 yapacağız.ĭikkat : Ancak bazı çok disc li oyunlarda bu program siz değiştirseniz bile GAME ID numaralarını değiştirmiyor değiştirip convert ettikten sonra bu programa EBOOT dosyasını tekrar gösterin. aynı yöntemi bu disc ler içinde uygulayacağız. 3 yada 4 disc imiz varsa onlarında Game ID leri aynı olmalıdır. Böylece bunun 2 nci disc olduğunu anlıyoruz. Ancak biz masa üstündeki bu 2 nci disc e ait SLUS00664 adlı klasörün ismini ad değiştirden SLUS00664-2 yapıyoruz ve onuda diğerinin yanına koyuyoruz. ancak aynı isimdeki diğer dosyayı oyun ismi ile açtığımız yeni klasörün içinde olduğundan çakışma olmuyor. Bu dosyada masa üstünde aynı ismi alıyor yani bu örnekte SLUS00664.

Bu durumda yapmamız gereken 2 nci disc in Game ID sini 1 nci ile aynı yapmak. eğer bu şekilde convert ederseniz oyunun 1 nci disc ini bitirip 2 nci disc ini oynamak istediğinizde 2 nci disc çalışmayacaktır. 1 nci diskin Game ID si SLUS00664 iken bu disc in Game ID si SLUS00669 olmuş. alt bölümde otomatık oluşan değerlerde oyunun Game ID sinin birinci diskten farklı olduğunu görüyorsunuz. ve 2 nci diskin yerini gösterip tıklıyoruz.Bir Alttaki bölümde convert edilmiş dosyanın yeri sorulmaktadır. şimdi tablomuzdaki Convert Menüye tıklıyoruz. ve yukarıda bu bülümde yaptığınız aynı şeyleri tekrarlayın.bu bölümü bitirin.ancak disc 2 yi size göstermesi açısından ICON0.PNG ye farklı bir resim atayın buradaki örnekte disc 2 için ICONO da 2 tane sarı yuvarlak vardır.dikket ederseniz ilk disc de 1 tane sarı yuvarlak vardı. Ancak burada tümüyle aynı işlemleri yapmayacağız. Eğer Tek Disc den oluşan bir oyunumuz varsa işlem bitmiş ve içinde EBOOT.PBP dosyası bulunan SLUS00664 klasörünü masa üstünde göreceğiz.SLUS00664 klasörünü olduğu gibi PSP/GAME klasörüne atıp oynayacağız.eğer multi disc convert ediyorsak önce bu klasörü masa üstünde oyunun ismi yazılı bir klasör açıp onun içine atıyoruz.Īncak bu örnekte olduğu gibi multi disc den oluşan bir oyunumuz varsa 2 nci disc i de convert edeceğiz. Convert e tıklıyoruz ve EBOOT.PBP dosyamız oluşmaya başlıyor. Alt bölümler kendiliğinden oluşacaktır. Bir Alttaki bölümde convert edilmiş dosyanın yeri sorulmaktadır. En üst bölümde convert edeceğimiz resim dosyasını yüklemek için ISO/PBP file bölümündeki. Şimdi ikinci bölümde tablomuzdaki Convert Menüye tıklıyoruz.Ancak siz bu işlemleri yaparken ilk bu bölümden başlayınız. Ses dosyalarını ve ICON1.PMF video dosyaları nasıl hazırlanır öğrenmek istiyorsanız dostum kasatka nın hazırladığı mükemmel rehber aşağıda. Yanlız burada SND0.AT3 + ICON1.PMF dosyalarının toplam boyutu 500 kb dan büyük olmamalıdır. PMF formatında bu videoyu koyabilirsiniz.böylece Customize PBP bölümünü bitiriyoruz.ĭosyalar yukarıdaki gibi görünecektir.bu bölümde işlemimiz tamamlandı. Son olarak eğer oyun içi görüntülerinden alınan bir video kaydı yerleştirmek isterseniz,tabloda icon animation bölümüne. at3 formatında koymalısınız.SND0.AT3 ATRAC3 ses formatında 44khz (max boyutu : 490 kb ve max süre : 50 saniye) olmalıdır. 50 saniye süreli SND0.at3 bölümüne bir ses kaydı yerleştirebilirsiniz.tablomuzdaki background music bölümüne bu dosyayı. Eğer Oyun arkaplanında müzik koymak isterseniz bunu da yapabilirsiniz. PIC0.PNG dosyası yukarıdaki gibi görünecektir. resim düzenleyicilerı ile yapabilirsiniz. PNG formatında olacak) dosyamızı yükleyelim.Bu dosya Arka planın önünde oyunun informasyon dosyasıdır.PIC0.PNG 310x180 pxls boyutunda ve saydam olursa daha iyi görüntü elde edersiniz. şimdi tabloda PIC0.PNG yazan yerin sağındaki. ICON1.PNG dosyası yukarıdaki gibi görünecektir. yere tıklayın ve ICON1.PNG resminin yerini gösterin.Gördüğünüz gibi ICON1 de. Arkada gördüğünüz mavi ekranda oyunun PIC1.PNG dosyasının görüntüleneceği bölümdür.Bu dosya 250 KB dan büyük olmamalıdır.Bu dosyanın boyutu ise 480x272 pxls olmalıdır.Tablodaki ICON1.PNG yazan yerdeki. ICON0.PNG dosyası yukarıdaki gibi görünecektir. 3 noktalı yere tıklayın ve ICON0.PNG dosyasının yerini gösterin ve yükleyin. Eğer jpg yada benzer bir formattaysa Adobe yada acdsee yada irfan view programlarını kullanarak. Resimde sol tarafta gördüğünüz kutucuk oyunun ICON0.PNG dosyasının görüntüleneceği kutucuktur.Burada çoğunlukla oyun adı ve DISC in numarası belirtilir.Bu dosyanın maximum boyutunu 60圆0 pxls olarak siz hazırlayabilirseniz daha iyi bir gürüntü elde edebilirsiniz.Ancak siz daha büyük bir boyut kullansanız bile program bunu otomatik olarak o kutucuğa sığdıracaktır.Ancak resmin formatı.
